11. oktober 2011

På pinnene...

I sommer kjøpte jeg noe "Nissegarn" på salg og har endelig funnet noe jeg vil strikke av dette garnet.
Ideen kom gjennom "frk.snupps blogg" som jeg følger. Her kom jeg over en link til Pickles blogg og denne oppskriften på en poncho.
Det kan bli litt heftig med ensfarget rød, men den er til en heftig liten jente :-)
Har også tenkt å dekorere den litt med masse morsomme knapper når den er ferdig.
Så langt har jeg kommet:
Dette går radig ettersom jeg strikker på pinne nr 6. Blir en fin før-jul gave :-)

Ellers strikket jeg med dette settet i alpaka i helgen:
Var vanskelig å få et godt bilde av meg selv, men det er hals og lue i alpaka strikket i dobbel perlestrikk. Pinne 6, raskt gjort :-)

I morgen drar jeg til Oslo og skal på Pickles lagersalg på torsdag på Rodeløkka, det gleder jeg meg til.
Skal være der helt til søndag på "bissniss", så det blir antakeligvis litt strikking på hotellet med lydbok på ørene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar