7. oktober 2011

En liten oppdatering...

Ja, det er ikke så ofte det kommer innlegg på denne bloggen, er helt håpløs på å holde den oppdatert.
Så veldig mye er det egentlig ikke jeg kan vise, men mye er strikket siden juni. Men glemte å ta bilde av det før jeg ga det bort.
Det kom en liten jente inn i familien i slutten av juli, og hun er utrustet med 2 pledd, sokker, luer, kjoler og ellers litt småtterier.

I tillegg har jeg holdt en del på med noen hemmelige prosjekt til jul...

Her er noe av det jeg kan vise dere:


Denne halsen/skjerfet er strikket med noe gammelt og arvet garn fra mentor Tante Wenke. Er allerede godt brukt :-)
La opp 60 masker på pinne nr 6 og vips så var den ferdig. Sjekket bare at den gikk rundt halsen før jeg felte av og sydde sammen bak.

I sommer har jeg vært på Kreta sammen med lillesøster, og da kom vi over en T-skjorte butikk. Denne T-skjorten ble da kjøpt:


Syntes den passet godt til meg :-)

Har en del ting liggende som er ferdig, men som ikke er tatt bilde av ennå. LOVER (!) å oppdatere i løpet av helgen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar