9. oktober 2011

Babyplagg som er strikket i sommer

WOW!!! Bare 2 dager mellom innleggene!!!
Her kommer en liten oppdatering og bilder av det jeg har strikket i sommer.


Bukse til baby 6-12 mnd. Strikket i Baby Ull. Mønsteret er fra "Myk start". Tok ikke lange tiden, det var sammensyingen som tok tid...


Omslagsjakke str 1 år fra "Nøstebarn". Strikket den på pinne 2,5 i steden for 3 som stod i oppskriften ettersom jeg strikker litt løst. Denne er også strikket i Baby Ull.



Lue i str 9-12 mnd. i Baby Ull fra "Nøstebarn". Passer godt til Omslagsjakken. Veldig Lettstrikket.


Sett hentet fra "Myk start" som er utrolig fint. Lue og votter/lester (kan brukes som begge deler) er strikket i Baby Ull og allerede gitt bort til ei lita pia som kom til verden i sommer.

Sett med lue, votter og sokker i Baby Ull. Mønsteret til votteneer fra "Myk start", luen og sokkene er fra "Nøstebarn".


Samme som ovenfor, barer at dette paret ikke har fått votter ennå. Gikk tom for lyseblå...


Noen flere små sokker i Baby Ull i assorterte farger og størrelser. Mønstret er fra "Nøstebarn" og jeg har endret litt på det for å kunne strikke større sokker også.


 Baby tøfler strikket i PT2 og tovet. Størrelsene er 18 mnd., 12 mnd. og 6 mnd. Veldig lettstrikket og varm på foten til små knøtt :-)


Vognteppe heklet i PT2 og forsiktig tovet. Utgangspunktet er Oldemorruter, og med de kan man variere i det uendelige!!! Dette ble jeg veldig fornøyd med, må bare vente på at noen får en gutt som kan ha det.

I tillegg har jeg strikket 4 babytepper og andre småting.
Det er enskelt å være produktiv, det som set ut til å være vanskelig for meg er å legge bilder og tekst ut her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar