10. mars 2012

Pakke i posten og prosjekt på pinnene :-)

Nyttårsforsettet mitt om å ikke kjøpe mere nytt garn før "varelageret" er halvert sprakk denne uken...
Kom over et fantastisk tynt ullgarn på geilsk.dk


Dette skal bli en tunika-kjole med lommer til meg selv etter hvert.

Og en slik nøsteholder har jeg ønsket meg leeeeenge:


Så var jeg innom Pickles en tur og tenkte egentlig bare å kjøpe noen mønster, men fant Pickles Silk Mohair i sort og lys mint på salg, så da ble det garnkjøp der også.


Fargene vises ikke så godt her, men det var nyyyyyydelig garn.

Og ikke nok med det, min fantastiske lillesøster overrasket meg med pakke i posten. Merkelapper!


Kjempefine lapper som fra nå av blir sydd på alle prosjektene mine :-)

Det jeg nå har på pinnene er siste del av babysett #3 til en kjøper i Molde. Utrolig morsomt at hun bare bestiller og bestiller. Og jeg strikker gjerne :-)


Dette er det som er ferdig strikket, men ikke montert. I tillegg har jeg en knebukse på pinnene og så skal hun ha to par sokker til.

Har også fått en bestilling på en herregenser i brunt, og den er såvidt kommet på pinnene. Blir mer fart på det prosjektet når baby-strikken er ferdig :-)

Og ikke nok med det! En skolevenninne fikk en jente i forrige uke, så da blir det mer babystrikk. Gratulerer, R & L med en liten tulle!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar