18. juni 2012

Long time, no see.....

Ja, det har vært stille fra meg på bloggerfronten den siste tiden ( les: LEEEEEEEENGE!!!), og kan ikke skylde på annet enn latskap. Når man sitter hele arbeidsdagen foran data'n så er det ikke så fristende å logge seg på hjemme. Men jeg følger med, og har absolutt IKKE ligget på latsiden.
Her kommer noen bilder av det jeg har laget siden rett før påske:

Pledd heklet i et tynt ullgarn jeg hadde liggende etter et raid på Outlet SandnesGarn for nesten 2 år siden. Det gikk med 21 nøster, og dette skal bli bil-pledd. Teknikken jeg har brukt er såkalte "Bestemor-striper". Blir fantastisk fint, og man trenger ikke tenke på å hekle/sy sammen ruter etterpå.

Også har jeg strikket en genser på bestilling til en tidligere kollega av min pappa, og den er nå sendt i posten. Var noe jeg begynte å plages med i halsen, så da gikk det litt lengre tid enn planlagt. Men genseren er nå sendt, og her er bilder av den:



Mottaker har noe mer kjøtt på beina og er mer bredskuldrete enn "prøvedokka" mi, så vi satser på at den passer :-)

Og så har jeg sendt sett nr 3 med babyklær til min mest trofaste kjøper i Molde :-) Den pakken er allerede sendt videre til USA for bruk på en liten pjokk. Det ble denne gangen jakke, lue, kort og lang bukse og korte og lange sokker :-) Og glemte selvfølgelig å ta bilde av dette før jeg sendte det, her er et bilde midt i prosessen:


Det som er på heklepinnen nå er sammenhekling av Skole-gaven til Gu'Mor Stine sitt GULL! Tenk at hun skal begynne på skolen til høsten, tiden går så altfor fort! Har planlagt gaven en stund og hatt det som kos når jeg har vært på hytta i helgene, men nå er det klart for siste innspurt. Og her er status-bilde:


40 lapper av hvert slag heklet i Safari Ullgarn fra SparKjøp. Håper dette blir bra :-)

Og dette er langt fra alt jeg har laget siden påske :-) Flere bilder kommer før hlegen, LOVER!!!

Ha en fantastisk strikkedag alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar